وبلاگ حباب ایمن

تاریخچه صنعت چاپ

در سال 1814 اولین ماشین چاپ بخار اختراع شد.

ماشین های چاپ جدید نیز دراواخر قرن نوزدهم و ابتدای قرن بیستم، جایگزین ماشین های قدیمی شدند در قرن بیست و یکم تا به امروز شاهد پیشرفته تر شدن بیش از پیش این صنعت بوده ایم به طوری که امروزه انواع دستگاه چاپ صنعتی و خانگی در همه جا موجود و قابل استفاده هستند به طوری که امروزه انواع دستگاه چاپ صنعتی و خانگی در همه جا موجود و قابل استفاده هستند به طوری که امروزه انواع دستگاه چاپ صنعتی و خانگی در همه جا موجود و قابل استفاده هستند و اما تاریخچه این صنعت در ایران با دستگاه چاپ سربی در سال 1217 شروع شد این دستگاه به دلیل هزینه و زحمت زیاد، زود جای خود را به ماشین چاپ سنگی داد.

چاپ سنگی بیش از 50 سال تنها روش چاپ در شهرهای ایران بود.

11 شهریور روز ملی صنعت چاپ در ایران نامگذاری شده است

چاپ و بسته بندی از جمله راه‌های مهم برای تبلیغات و تبلیغات موثر است. با استفاده از چاپ و بسته بندی، شرکت‌ها و برندها می‌توانند به مخاطبان خود پیام‌های خود را منتقل کرده و برای جذب مشتریان جدید از آن استفاده کنند.

صنعت تبلیغات هنوز هم از چاپ برای تولید بروشورها، کاتالوگ‌ها، بنرها، پوسترها، کارت‌های تبریک و سایر موارد استفاده می‌کند. این مواد چاپی می‌توانند از طریق توزیع در جاهای عمومی، مراسم و نمایشگاه‌ها، محل کار و محل زندگی مخاطبان، نام و شهرت برند و محصول را افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X